VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA
1.1 Tieto Všeobecné obchodné podmienky („VOP“) upravujú práva a povinnosti vyplývajúce zo zmluvného vzťahu Alumnis v. o. s., verejnou obchodnou spoločnosťou zapísanou v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka číslo 2250/B, so sídlom Štefánikova 341/97, 900 28 Ivanka pri Dunaji, Slovenská republika, IČO 56 433 867, ako poskytovateľom služieb v oblasti jazykového vzdelávania („Poskytovateľ“) na jednej strane a fyzickou osobou alebo právnickou osobou ako odberateľom týchto služieb („Odberateľ“).
1.2 Službami Poskytovateľa sú:
a. prezenčné jazykové kurzy podľa CEFR štandardov („Prezenčný kurz“),
a. online jazykové kurzy prostredníctvom online platformy Nisai Virtual Academy formou živého prenosu podľa Cambridge metodiky („Online kurz“),
(spoločne „Kurz“).
2. PRIHLÁŠKA NA KURZ/UZATVORENIE ZMLUVY
2.1 Odberateľ si objednáva Kurz prostredníctvom webovej stránky Poskytovateľa https://alumnis.sk/ nasledovne:
a. pre objednávku Prezenčného kurzu vyplní registračný formulár na podstránke [https://alumnis.sk/registracny-formular-smart-english/];
a. pre objednávku Online kurzu vyplní formulár prihlášky na webstránke [https://alumnis.sk/registracny-formular-cambridge-english/],
(„Objednávka“).
2.2 Pred vytvorením objednávky má Odberateľ možnosť oboznámiť sa s obsahom Kurzu prostredníctvom jeho popisu na webovej stránke Poskytovateľa. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom obsahu Kurzu môže Odberateľ kontaktovať Poskytovateľa prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovej adrese: english@alumnize.sk.
2.3 Objednávku Kurzu je možné odoslať potom, ako:
a. Odberateľ potvrdí, že sa oboznámil a súhlasí s týmito VOP,
a. Odberateľ vyhlási, že sa oboznámil so Zásadami spracúvania osobných údajov,
a to zakliknutím príslušného políčka.
2.4 Odoslaním Objednávky s povinnosťou platby zároveň Odberateľ potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že za Kurz je potrebné uhradiť cenu ako aj s jej výškou.
2.5 Po obdržaní Objednávky, úhrade registračného poplatku vo výške 30 eur a akceptácii navrhovaného termínu výučby Odberateľom, Poskytovateľ potvrdí prijatie Objednávky Odberateľovi na trvalom nosiči – prostredníctvom e-mailu („Akceptácia objednávky“).
2.6 Akceptácia objednávky obsahuje najmä:
a. dátum prijatia Objednávky,
a. špecifikácia objednaného Kurzu,
a. údaje o cene vrátane prípadnej DPH,
a. platobné podmienky.
2.7 Okamihom doručenia Akceptácie objednávky Odberateľovi prostredníctvom e-mailu je uzatvorená zmluva o poskytnutí vzdelávacích služieb prostredníctvom Kurzu medzi Poskytovateľom a Odberateľom („Zmluva“).
3. CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY
3.1 Cena Kurzu je stanovená pri každom Kurze v informačnej e-mailovej správe s ponukou, ktorý je potenciálnym Odberateľom zasielaný buď priamo e-mailom alebo prostredníctvom EDU page ich školy. Cena je uvedená ako cena konečná vrátane prípadnej DPH stanovenej platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
3.2 Odberateľ si môže zvoliť nasledovné spôsoby úhrady ceny Kurzu:
a. platba online platobnou kartou alebo cez QR kód,
a. priama platba na bankový účet Poskytovateľa.
3.3 Poskytovateľ vystaví a doručí Odberateľovi súhrnnú faktúru po 3 mesiacoch kurzu. Odberateľ vyjadrením súhlasu s týmito VOP zároveň vyjadruje súhlas s elektronickou formou faktúry za Kurz, a zároveň vyhlasuje, že je schopný prijať po technickej stránke predmetnú faktúru, a rovnako zabezpečiť vierohodnosť jej pôvodu, neporušenosť jej obsahu a čitateľnosť predmetnej faktúry.
4. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
4.1 Odberateľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania („Spotrebiteľ“), je oprávnený odstúpiť od Zmluvy za podmienok uvedených v Poučení o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy.
4.2 Odstúpenie od Zmluvy bez zaplatenia storno poplatku je možné pred zverejnením rozvrhov Kurzu a pred akceptáciou navrhovaného termínu výučby pre Odberateľove dieťa / deti. V prípade akceptácie navrhovaného termínu výučby pre svoje dieťa / deti a súčasne v prípade odstúpenia od Zmluvy po začiatku Kurzu sa platí storno poplatokvo výške [30] EUR, čo je vlastne výška registračnho poplatku, ktorý nie je v takomto prípade vrátený Odberateľovi
4.3 V prípade predčasného ukončenia Prezenčného kurzu s dĺžkou trvania celý školský rok od septembra do júna je potrebné doplatiť alikvótnu čiastku Kurzu za obdobie, ktoré dieťa už nebude navštevovať Kurz alebo si za seba nájde náhradu.
5 REKLAMÁCIE
5.1 Podmienky vybavovania sťažností, podnetov a reklamácií sú uvedené v Reklamačnom poriadku.
6 OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
6.1 Podmienky ochrany a spracúvania osobných údajov pri poskytovaní služieb v súvislosti s využívaním Kurzov sú uvedené v Zásadách ochrany osobných údajov.
7 ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
7.1 Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 26.8. 2024, sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy uzavretej medzi Poskytovateľom a Odberateľom a sú pre obe strany záväzné.
7.2 Všetky zmluvné vzťahy vzniknuté medzi Poskytovateľom a Odberateľom, ako aj nároky z nich vyplývajúce sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. V prípade sporu medzi Poskytovateľom a Odberateľom vzniknutého z tohto právneho vzťahu, alebo sporu či tu právny vzťah alebo právo je alebo nie je, alebo sporu o neplatnosť právneho úkonu sa budú strany snažiť tento spor prioritne vyriešiť dohodou. V prípade, ak sa stranám nepodarí spor vyriešiť dohodou, sú na rozhodnutie tohto sporu príslušné všeobecné súdy Slovenskej republiky.
7.3 Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmeny a doplnenie týchto VOP bez predchádzajúceho upozornenia. Zmena VOP sa stáva účinnou dňom ich zverejnenia na webovej stránke Poskytovateľa, a to pri rešpektovaní kogentných ustanovení Zákona o ochrane spotrebiteľa, Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zmluvách uzavretých na diaľku a Občianskeho zákonníka.